Монгол Улс боловсролын чанараа тодорхойлуулж, олон улсад аль түвшинд яваагаа мэдэхийн тулд 2022 онд Сурлагын Амжилтын Олон Улсын Үнэлгээ(PISA)-д хамрагдсан.
Үр дүнг нь өнөөдөр Боловсрол, Шинжлэх Ухааны сайд Л.Энх-Амгалан танилцууллаа.
PISA-д хамрагдсан улс орнуудаас 47 дугаарт, анх удаа хамрагдсан зургаан улсын нэгдүгээрт оров.
Монгол Улс OECD-ын дундаж дүнгээс математикийн үзүүлэлтээр 2.3 жилийн хоцрогдолтой, Азийн дунджаас 1.2 жилийн хоцрогдолтой байна.
Хамгийн гүйцэтгэл муутай гарсан нь унших чадварын үнэлгээ. 81 орноос манай улс 65 дугаар байранд орж, OECD-ын дунджаас таван жилийн хоцрогдолтой, Азийн дунджаас 2.5 жилийн хоцрогдолтой байна.
81 улсаас 53 дугаарт оров. OECD-ын дунджаас гурван жилийн хоцрогдолтой, Азийн дунджаас 1.8 жилийн хоцрогдолтой байна.
Математикийн хичээл дээр 15 настай хоёр монгол хүүхэд тутмын нэг нь суурь түвшиндээ хүрэхгүй байна. Нэг сайн мэдээ нь манай нийт оролцогчийн 160 нь топ гүйцэтгэл үзүүллээ.
Унших ур чадварын тухайд монгол сурагчдын 64 хувь нь унших чадвар эзэмшээгүй гэх үр дүн гарсан. Гурван сурагчийн хоёр нь суурь түвшиндээ хүрэхгүй байна. Нэг хувь нь топ түвшинд үнэлэгдсэн.
2024-11-22 10:48:07
2024-11-22 10:46:03
2024-11-22 10:45:10
2024-11-22 10:01:59
2024-11-22 09:53:18
2024-11-22 09:49:03
2024-11-18 10:06:44
2024-11-18 10:06:07
2024-11-18 10:00:43
2024-11-18 09:59:27