“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Эх сурвалж: ШӨХТГ
ШӨХТГ: Арван иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэжээ |
2025-09-11 12:03:18
2025-09-11 08:46:42
2025-09-11 08:33:04
2025-09-11 08:31:57
2025-09-11 08:29:35
2025-09-10 15:33:31
2025-09-10 11:12:26
2025-09-10 10:56:05
2025-09-10 08:07:18
2025-09-10 07:59:28