“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Эх сурвалж: ШӨХТГ
ШӨХТГ: Арван иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэжээ |
2025-04-21 11:57:55
2025-04-21 11:56:42
2025-04-21 11:54:59
2025-04-21 11:41:54
2025-04-09 11:57:59
2025-04-09 11:57:01
2025-04-03 11:25:42
2024-12-12 11:41:34
2024-12-12 11:41:01
2024-12-12 11:39:55