“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Эх сурвалж: ШӨХТГ
ШӨХТГ: Арван иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэжээ |
2025-06-10 11:31:19
2025-06-10 11:28:43
2025-06-10 11:27:48
2025-06-10 11:26:45
2025-06-02 09:52:59
2025-06-02 09:51:24
2025-06-02 09:50:39
2025-05-30 13:52:43
2025-05-29 10:46:30
2025-05-28 15:21:23