“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Эх сурвалж: ШӨХТГ
ШӨХТГ: Арван иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэжээ |
2024-11-22 10:48:07
2024-11-22 10:46:03
2024-11-22 10:45:10
2024-11-22 10:01:59
2024-11-22 09:53:18
2024-11-22 09:49:03
2024-11-18 10:06:44
2024-11-18 10:06:07
2024-11-18 10:00:43
2024-11-18 09:59:27